Forum programistyczne
Listopad 13, 2018, 01:47:58 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Forum programistyczne wystartowało. Potrzebujesz pomocy przy pisaniu programu, masz problem programistyczny?

Zapraszamy do rejestracji!!!
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  

Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Grafika OpenGl/C++  (Przeczytany 2607 razy)
sakuwbarakushow
Nowy użytkownik
*
Wiadomości: 2


Zobacz profil Email
« : Styczeń 21, 2011, 17:12:10 »

Witam pisze grę w OpengCl , C++ i mam z nia nie zmała problem Smutny
u mnie np wczytuje wszystkie teksturki a na innym kompie już nie .
To samo w szkole na jednych komputerach działają tekstury na drugim już nie u mnie na kompie działa,u kolegi nie, u mnie na laptopie działa na moim drugim PC nie.
I cholera wie dlaczego,skoro w jednym miejscu działa więc to nie problem loadera.Wczytuje pliki BMP 24 BIT .
(Gdyby powyższa informacja okazała się ważna).
Czy ktoś może mi pomóc, i napisać co mam zrobić aby wszystko działało poprawnie ? Nie tylko u mnie ale i u innych ? No bo po co gra która tylko u wybrańców by działa poprawnie.
Dodam że to nie jest nie wiadomo co,prosta gra 3D wiec zależało by mi aby każdy mógł w nią zagrać podobnie jak w Pac-Mana , czy IceTower.
Chodź grafika jest trochę lepsza niż w wyższej wymienionych.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie które mogły by rozwiązać ten problem.
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  



przykładowe prace inżynierskie Pisanie za Grosze Urządzenie do mycia okien Lewi-Polska
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!